Wednesday, December 01, 2010

Contest Mata Paling Menawan

Contest nie dianjurkan oleh Miss Farah. So, kalau nak tau syarat2 contest ni sila klik di SINI.



Selalu tu gambar qaseh je yg byk aku bubuh tuk contest2 n GA nie. Kali ni aku nak cuba pertaruhkan gambar aku ni pulak. Tapi pic ni long time ago nye gambar tau..
Gambar yang aku maksudkan tue..
.....
....
...
..
.



Ada 1 syarat tu dia suh ngatakan --> Kenapa anda rasa mata anda menawan ?
Aku bersyukur ngan salah satu anugerah Allah nie, sbb ciptakan aku mate yg sempurna.
Hubby slalu ckp mate aku bulat n selalu berair.. sbb mate ni la hubby jatuh hati n tergoda.. cair bile tgk mata nie.. hehehe.. ni hubby yg ckp yerr.. bukan aku.. Lagi satu sbb mata aku ni brown sikit, bukan kaler hitam.. so, jimat duit nak pakai lens kaler brown kan.. :p

So, kawan2.. jom la join contest ni yerr.. Tarikh tutup pada 5 Disember 2010.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...