Wednesday, December 15, 2010

Contest Banyaknye Selipar Anakku

Contest nie aku join sbb aku tau anak aku mmg byk selipar ngan kasut kat umah tue. Sebelum citer bab selipar kasut anak aku, aku citer pasal penganjur dulu. Dianjurkan oleh Puan Orked. detal pasal contest ni leh klik SINI.



Dalam tak sedar rupenya dari dia takleh jalan sampai la skrg umurnye 3 tahun, byk betul kasut n selipar anak dara aku sorang nie. Rasenya ade 2 3 pasang lagi, tapi tak sure aku letak dlm kotak mane. Agak2 korang berapa pasang kasut dia ade..
jeng..jeng..jeng...
;
;
;
;
;
;
;
;
;


tadaaaa......
kasut yg masih dlm simpanan dan berjaya aku rakamkan.. ada 22 pasang termasuk 2 kasut dlm umah.. aci tak??
Belah atas semuanye dah tak boleh pakai dah.. sbb dah kecik, kasut time umur 0-1 tahun.
Yang belah bawah kebanyakannye dia masih pakai. Ikut la nak pegi destinasi mane.. nak jalan2 kasut nie.. nak pegi umah org kasut ini.. nak pegi lasak2 kasut yg ini.. nak pegi mandi mande.. kasut yg ini pulak.. hahahaha...

Qaseh sibuk nak enterprem ngan kasut2 dia gak.. siap reben di baju. kekeke.. Kebetulan time nie papa balik, ape lagi, ayat yg kuar "byk nye kasut qaseh mama.. yg papa tak pernah tgk pun ade.. dah mcm kedai kasut bundle lak yerr.." hehehehe..

Detail anak seperti di bawah :
Nama anak : Nur Qaseh Ramadhan bt Nor Aidil Khadri
Umur : 3 tahun
Saiz Selipar Sekarang : tak pasti.. saiz 5 budak kot.(slalu test dulu)
Tinggal dimana : Di Putrajaya.

Kebanyakan kasut n selipar yg dia ade ni aku beli. Tapi ade gak prezent dari keluarga n kawan. Kalau nak tau sblm aku kawin dulu.. hobi aku mmg suke beli kasut ngan beg. Pakai ke idak lain cerita, yg pasti asal cantik mesti nak beli.. tapi pakainye tetap brg yg lama.. heheheh.. Bile dah kawin beli tuk anak pulak.. cantik tgk anak pakai kasut cantik2 nie..
Dlm byk2 ni aku suke kasut yg dibeli oleh mak mertua aka opah qaseh. Sebabnye nampak voge gitu.. ade la pakai sekali.. rasenye klu naik kuda pakai ni baru nampak mabelas gitu kan.. :)

Sekian je citer pasal kasut n selipar qaseh...

9 comments:

~~@lyci@~~ said...

amboi, byknya kasut qaseh..

anty tag mama qaseh join GA... tgk kat sini..

http://alycia-dan-contest.blogspot.com

ctsfin said...

a'ahh kak zura.. tak sedar rupenya byk betul kasut dia.. kalah kasut mama dia..
insya-allah.. nnt atun join GA tu k..

Orked said...

wah! byaknyer kasut qaseh..anak auntie pn kalu p mane2 msti nak bli kasut/selipar..neneknye kate boleh buat kedai bundle dah..

ape2 pn trima kasih sudi join contwst auntie..

gud luck yer qaseh..:)

ctsfin said...

tq 2 orked sbb buat contest nie..

cantekk said...

banyaknye....................
kecit2 da taraf artis ko ea aceh...
xpe, yg da tak muat tu t leh bg adik aceh pkai...

~~@lyci@~~ said...

tag mama asheh join contest lagi..

http://alycia-dan-contest.blogspot.com/

ctsfin said...

acik alin ~ hehehe.. aceh nak adik boy laa.. takleh pinky2 gitu..
kak zura ~ yeay..contest lagi..

Orked said...

jom join wak jom
http://dillaadillastory.blogspot.com/2010/12/1st-contest-by-dillamoh-lerr-join.html#comments

Orked said...

join kontest oren jom..lihat blog kite yer

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...