Friday, December 03, 2010

Berjimba di MAHA 2010


MAHA 2010 berlangsung pada 26 November hingga 5 Disember 2010 dari pukul 10am - 10pm, bertempat di The Malaysian Agro Exposition Park Serdang (MAEPS).
Kat MOA disediakan bas, tapi awal2 tue takde la nak pegi, sbb ramai sgt org n aku asik ade meeting jer.. Last day disediakan bas, baru la terhegeh2 nak pegi, kebetulan budak2 opis pun ramai yg nak pegi.. jadinye dah jadi rombongan cik kiah la kitorang ke MAHA hari tue.. Best jugak sbb dah lama tak naik bas.

Sampai sane org dah ramai, tapi takde la sesak2 sgt, cume cuaca yg agak panas.. klu bwk budak2 mmg la tak sesuai..

Kat belah bwk byk tul org jual orkid. Sib baik aku tak minat nak bela orkid nie.. minat tgk je sbb cantik. Byk jugak org jual brg2 pertanian, termasukla abg ipar n abg aku.. diorg pun bukak booth kat sini.

Nak masuk dlm hall, kul 10 rupenye baru bukak. Patutnye awal la sikit..sbb org pun dah ramai. betul tak?
Sementara nak tunggu bukak, kitorang bersantai sambil bergambar..

Aktiviti dlm hall..

Sempat gak tgk anak2 buah aku join contest melukis dan mewarna kat sini. Tak byk yg tau pasal contest nie, sbb tue tak ramai yg join. Jadinye merasa gak la diorg menang 3 hadiah dari 5 hadiah yg disediakan.

Kat luar sblm turun tu, sempat tayang beg comel MAHA. Pink gitu.. semua pakat2 beli..

Sempat gak menangkap 2 ekor lebah yg cute.. Nie kalah kanak2 ribena bergambar ni...

Akhirnya ni la hasil jimba aku n kawan-kawan.. Aku beli mangga n jambu pink. Yg jambu lagi satu tu zai yg beli. Yg orkid2 tue myalycia punye..

Topi koboi ni aku ingat nak beli tuk papa.. last2 alin yg beli tuk dia sendiri.. sbbnye abg koboi tu tak jual topi yg dia pakai.. aku nak beli yg dia pakai..

Kul 1 naik bas, balik opis.. sambung keje.. tapi ptg tu ngantuk betul..
penat tul berjimba hari nie..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...