Monday, November 29, 2010

LITTLE FINGERS Personal Calendar Giveaway 2010

Join GA ni pulak. Saje suka-suka sebab hadiahnye menarik.. Personal Calender tuk Tahun 2011.
Kalau nak join leh la tgk syarat2 kat sini oleh -->

Antara syarat2 nak join, kene jadi follower tuk dua2 nie > SINI dan DISINI.

Gambar2 yang aku nak letak, klu dapat la calender nie ialah
....
...
..
.






Gambar ni time kitorang pergi ke Bagan Lalang.. Aku suke sebab qaseh buat muke comel.. hehehe.. Aku letak 4 gambar, nnt EB pilihla gambar mane yg sesuai k..
Ok, tarikh2 penting pulak antaranya tak lain tak bukan..
14 / 04 / 2011 - my birthday (mama)
19 / 09/ 2011 - birthday Qaseh
09 / 10 / 2011 - birthday en aidil (papa)
25 / 11/ 2011 - our 5th anniversary.

Member yg saya nak tag tak lain tak bukan myalycia, sebabnya dia rajin join contest gak. hehehe..
Tarikh Tutup : 23 Disember 2010.

3 comments:

~~@lyci@~~ said...

ohh, ada tag jugak ekk.. ok2, nnt akak join hehe ;)

eB@mamaAerish'n'Aed said...

gambor ke3 baru qaseh nak senyum yer?... :)

tq 4 joing.... gd luck..

jemput join contest 3 kami laks... ';p

ctsfin said...

kak zura ~ cam biase.. akak kan suke join contest..
eb ~ dia klu ngan mama dia mmg senyum lebor.. mekasih yerr..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...