Saturday, May 01, 2010

Makan-Makan kat Restoran Perantau Sg Ramal..

Malam sabtu 24/4/2010 abah ajak makan-makan kat restoran perantau.. Abah belanjer sbb hari tu dapat durian runtuh sikit.. hehehehe... Kebetulan kak ina pun ade, tapi anak2 dia takde, sbb dia balik kene atend kursus jerr.. Tengah hari dia datang sebab ajak aku shooping kat Jusco Equine Park dulu. Malam baru gerak ke Sg. Ramal. Aku dah terkompius, ingatkan restoran perantau kat sg. merab, rupenye kat sg. ramal. First time aku gi restauran yg berkonsepkan makan bersila.. Sronok jugak sebab senang nak kawal budak2..
Qaseh lak sbb penat agaknye, dia lena tido.. Tak banyak gambar, layankan je laa...

Qaseh lena tido.. ayim lak malu2 bile nak amik gambar dia..

Yang bestnye mak buat supprise lak belikan aku kek.. so, celebrate la sekali birthday aku yg agak dah lepas tue.. Cam terharu lak... Tq mak.. I love u..

Kak ina melayan anak2 buahnye .. Tue tunjuk laptop baru la tue...

Sebelum balik, cam biase aku amik gambar..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...