Tuesday, May 11, 2010

Hepi Mothers Day mak....

Tak terbalas segala jasa, pengorbanan, kasih sayang dan segala yang dilakukan oleh mak untuk aku dan adik beradik lain. Hanya Tuhan yang tahu betapa sayangnya aku kepada emak, even mak mmg seorg yang garang.. bekas Guru PK HEM, jgn tak tau skrg pun mak aku masih garang lagi.. hehehehe.. teringat dulu ade member yg bertanye.. "dah tua2 mcm ko ni pun masih kene marah ngan mak gak yerrr..".. well..tak dpt dinafikan.. tapi aku tau, ape yang mak buat..mak marah..mak larang..semuanye demi kepenting aku jugak. Bile dah ade anak nie, ape bende salah yg qaseh buat, aku pun anak marah gak.. tapi aku takde la segarang mak aku.. sbb aku ni takleh nak marah.. nnt aku yg nangis.. waaa.....
Sempena hari ibu tahun nie, aku sempat belikan mak kek jerr.. So, mak, Hepi Mothers Day.. Love u so much.. Untuk mak di teluk intan, mintak maaf takde belikan ape pun, sbb tak balik sane.. Hanya doa yg dpt dikirimkan.. semoga dimurahkan rezeki, diberi kesihatan yang baik dan sentiasa berbahagia selalu hendaknye...
.
.
.
.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...