Saturday, April 10, 2010

Gen-6 ex-SMAKL Gathering 4 Apr 2010.

Haaa... dah lama tul tak jumpe kawan2 since last amik result SPM dulu.. tahun 1997, la ni dah tahun berapa tah.. kawan2 rapat tue ramai gak yg jumpe lepas2 tue, tapi since semua dah ade carier..dah bekeluarga.. memang lama sgt dah tak jumpe.
Thanks kat AJK2 yg organize utk gathering nie. Add kawan2 banyak kat fesbuk, dari situ la pakat2 buat gathering nie.. Gathering nie khas untuk batch 1993-1997 di SMAKL. Tak kisah ke budak kelas abu bakar kerr(putih), umar kerr(ijau), othman ker(biru) or ali(kuning). Aku time form 1-3 aku dok kelas Ali.. pastu form 4-5 aku dok kelas Othman.. Aku sebenarnye segan nak jumpe budak2 nie.. almaklumlaa.. dulu saiz kecik.. la nie saiz dah besarrrrr.... hehehehe, tapi pikir, bukan aku je kot kan.. semua pun sama jerrr.. hehehehe...
Diorang buat port luck sekali, so, aku nak senang aku buat sandwich ngan sardin roll. Malam sabtu tu aku dah bertungkus lumas.. thankz papa sebab tolong mama roll kan roti tue..
Bertempat di Taman Tasik Perdana.. time sampai sane dah betul, tapi terlepas simpang pulak, terpaksa la patah balik, sib baik dekat je tersasarnye... Ramai rupenye org kat taman nie.. pastu tempat mainan budak2 pun ade 2 side.. 1 belah depan.. 1 lagi belah ujung sekali. Event nie kat belah ujung.. after parking aku pegi la jumpe budak2 nie..
Gambar ni je yg ade.. aku ade amik, tapi tah cemane leh ilang lak dari memory card tue. Aku pun tak paham...
Antara Juadah yang dibawak.. Kek dibawak oleh Rayyani.. :D, mentang2 ko obses ngan cafeworld..

Antara kawan2 aku yang menghadirkan diri.. Ramai yg dah berumah tangga.. yg ade anak 3, anak 2, anak sorang, yang baru kawin pun ade..

Yut, hussin, iqbal,zulhimi, kaber,watt, hanie..

pip,fazliah,watt,wife yut,nisah, anis...

Guys. : adi, zuwairi,yut,amat,hussin,kaber,iqbal,zulhilmi n husband nisah..

Ladies : anis, nisah, rayyani, pip, me, watt, fazliah n masrina..

Me, nisah n anis with family..

Sebelum balik, amik lagi gambar ramai2.. Thanks to all friends.. korang memang the best..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...