Monday, November 30, 2009

Jom gi Mandi Manda kat Desa Water Park..29/11/2009

Lepas abis mengorbankan n mengerjakan daging korban.. macam yang dirancang.. kitorang pegi ke Desa Water Park. First time aku ke sini. Area kat tepi highway Kl - Seremban.. area Jalan Kuchai Lama. Tapi sampai2 je hujan turun dengan lebatnye..aisehh.. terpaksa patah balik ke umah mak. Sib baik umah mak dekat je kat situ..
So, pagi2 esoknye terus la aku dari putrajaya nie ha..amik anak2 kak long..sebab dah janji ngan diorg. Ajak imah ngan fadil sekali. Mak tak jadi pergi. Abg long pulak demam..tak dapat pegi. Jadinye kami2 je la pegi. Sebab awal, takde la ramai sgt org. Tak sabar nak nengok qaseh mandi. Tapi rupe2 nye dia takut.... laaaa.. nak berkepit je ngan aku..

Lama berendam..papa lapor la pulak..

Qaseh pulak tetiba berposing maut ngan bikini nye.. hehehe.. comel la anak mama nie..
Kitorang naik pelampung..time nie rase bertenang sgt.. dok relakz je atas pelampung tue. Qaseh dok berkepit je ngan papa dia pulak.


Sempat gak gilir2 main meluncur ngan pelampung tue.. Boleh pulak time naik ngan papa pelampung terbalik. Time naik ngan anak2 sedara ok jerr.. tue la aku nak dok belakang tak bagi..udah terbalik. Sib baik jumpe balik spek..

Last sebelum balik kitorang masuk dlm kolam yang paling dalam sekali. Tengok la tue gaya anak dara landing kat papa dia.. aku yg riso terbalik. Pastu baru la taknak naik pelampung.. nak berendam. dah nak balik baru datang berani nye..

Semua pun dah penat.. salin2 baju, pastu balik. Sempat la snap gambar qaseh sebelum balik. hehehe..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...