Wednesday, November 25, 2009

Hepi Birthday Papa..

Patutnye bulan 10 lepas aku upload gambor nie. Tapi tue laa.. Aku sibuk mikir pasal umah hari tue. Takde mood nak update blog. Tapi alhamdulillah, kontraktor tue dah repair balik bocor hari tue. Pasni klu bocor gak, aku suh dia repair lagi sekali. Bior dia rase..
Ok..dah..taknak citer bab tue, buat sakit hati jerr. Hari tue time birthday papa, aku supprise delivery cupcakes kat opis dia. Gambor full kat sebenarnye kat hphone papa. iyer la, dah dia je yang nengok rupe kek tue. Pastu dia tak upload2 lagi bagi kat aku. So, aku masukkan je la ape yg aku ade. Cupcakes nie aku tempah kat anis bakery. Sedap..cantik2 kek yang dia leh buatkan.
Sayang kat abg sorang nie. Thankz sebab selalu jaga n pikir pasal mama ngan qaseh.. Hope kite akan together forever sampai bebile. Semoga papa akan sentiasa sihat..success dalam kerjaya.. dan dapat ape yang papa cita2kan. So, nie gambar cupcakes yang papa bawak balik. Ade la 3 ketul, sib baik ingat kat mama ngan qaseh. hehehe..



Kek yang ni pulak time balik teluk intan. Mak tempah untuk celebrate 3 org nye birthday.. ayah.. papa ngan mimi. Hepi bithday semua.. Makan KFC je malam tue. hehehehe..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...