Friday, August 21, 2009

Me And My Palace..

Emmm....T'hari jumaat tue, aku, zai n kak nor gi ke kilang myDear,since dia buat sale. Sampai sane ramai gak orang.. Kak nor nak belikan stroller untuk cucu dia. Aku pulak memula ingat nak beli buggy yg kecik sikit untuk qaseh, then pikir2 balik..membazir rasenye sebab buggy dia pun still elok lagi. Aku saje nak beli untuk tahun depan time nak pi KK nanti.. (kan lama lagi tue mama... :D). Kunun2 senang nak bawak time naik flight nanti. So, last2 tak jadi la beli. Ape yang aku beli??? hehehehe... takde dalam senarai pun. Aku beli istana kecik untuk qaseh.. So, nie la antara gelagat qaseh ngan istana barunya....


Pastu sibuk la pulak nak masukkan bola2 dia yang belambak tue kat dalam istana baru tue.. Lepas nie lagi sibuk la mama cayang nak kutip bola qaseh semua kan...



Dah berpeluh-peluh duk dalam istana nye.. Gi kluar pulak bawak bear..masuk kat tempat main bola-bola apiiiiiiiiiiii..... Mama...ade brape bola aceh semuanye.... Emmm...jom kite kiree...



Pastu biase la gaya mencampak bola keluar. Abis sepah-sepah dah umah balik. Rasenye most of time, klu dia masuk dlm kolam tue, bola semuanye nak campak keluar.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...