Thursday, June 12, 2008

Papa Pegi Jauhh......

Hari nie rase sedih sangat.. Papa Qaseh kene gi outstation kat Jakarta.. Sedihnye.... sob..sob..sob..
Sejak lepas ade qaseh nie mane ade pernah berjauhan.. sentiasa bersama bertiga.. tapi nak buat cemane.. papa slalu cakap ape yang papa buat ni semua untuk family..untuk mama..untuk qaseh.. mane tau lepas nie papa naik pangkat..gaji pun makin bertambah.. amiiinnnnnnn... (rasenye semua tue ayat nak tenangkan hati aku jerr..). Tapi takpe laa.. aku redha..untuk kemajuan dia..untuk masa depan dia.. aku sentiasa doakan kejayaan dia dunia akhirat.. Sayang papaaa.....
Malam tadi tolong kemas-kemas barang papa.. sambil tu bercerita itu ini..pesan memesan..sedor tak sedor dah kul 11 lebih.. Qaseh pun sama..tido lambat.. last2 dah merengek2 baru aku tidokan dia.. Dah siap-siap baru la masuk tido..rasenye kul 1 lebih baru la kitorang tido.. Papa pun cam excited sebab first time dapat naik 'belon'.. kekekeke... Papa..mama doakan papa selamat pergi dan kembali.. Jangan lupe mama ngan qaseh yerrr.....



Pagi-pagi semua bangun serentak.. Pastu papa hantar aku pi opis dulu..gi punch card..mintak kebenaran nak hantar husband kat airport ngan kak zura..pastu turun susukan qaseh kat taska.. Pastu sempat la pi bekpest ngan papa dulu..makan roti canai kat cafe.. Abis makan terus berangkat ke KLIA.


Sampai sane... gi Celcom dulu.. Pegi aktifkan 3G Celcom..pastu tanye la ape-ape yang patut.. Then baru papa check in. Jakarta flight nye check in kat kaunter C. Dah selesai kitorang jalan-jalan dulu dalam KLIA.. lagipun flight papa kul 1.55, lambat lagi.. so kitorang pun pusing-pusing.. tengok tukaran wang rupiah.. pastu papa nak makan dulu..teman la dia.. makan KFC...
Abis tue papa kata dia suh aku balik dulu.. Dia risau aku jalan kat parking nanti..so, dia hantar aku dulu kat kete..salam-salam..sayang-sayang dulu..pastu baru aku balik.. sedih la rasenye berpisah ngan papa nie... Papa kata nanti kite jumpe lagi... :(
Ya Allah..peliharalah perjalanan pergi dan balik suamiku.. Jauhkanlah dirinye daripada perkara yang tidak baik.. Berilah kejayaan dan permudahkanlah pembelajaran yang dihadapinya...


Papa...Mama sentiasa akan mengingati dan rindukan papa.. Lagi 2 minggu kite jumpe tau... jangan nakal-nakal.... Sayang selalu...... byee....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...