Tuesday, June 17, 2008

Gambar Papa di Jakarta...

Semalam pagi-pagi bukak email yang paling best dapat email dari papa. Papa tanye macam-macam.. aku sihat kerr.. qaseh sihat kerr.. sape teman kat umah.. hehehehe.. Aku cakap kalau tak imah .. zai lerr...
Papa pun ade bagi gambor dia ngan kawan dia kat Jakarta tue.. Dia kata dia gi jalan-jalan kat tea plantation..cam kat Cameron Highland tue.. Tapi lagi sejuk la dari Cameron.. Pastu dia citer dia pegi Safari.. best sebab dapat nengok binatang ..pastu siap bagi makan lagi .. Diorang dalam kenderaan, pastu binatang kat sebelah-sebelah jerr... takut pun ade katanye.. hehehehe.. mau tak takut..kalau dah harimau singa kat sebelah jerr... eeeiiiii..seramm....
Nie je la gambor yg papa bagi.. buat pengubat rindu..


3 comments:

Anonymous said...

mane je gambor ghimo nyer ton... takde pulak di tangkap nyer ye? :p

ctsfin said...

agaknye tak bleh tangkap kot.. kang dibuatnye binatang tue terkezut.. abis la frenzy aku tuee... :)

Anonymous said...

ha ah yer... di cakor nyer pulak yer? tapi kalo aku jadik spesis ghimo tu, tanak le aku tulang2 ni.. :p

tapi aku bukan le ghimo ye... ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...