Friday, October 29, 2010

Qaseh Demam...

Balik dari sekolah hari selasa tu aku dah rase kepala dia panas.. tak macam biasa laa.. Tapi alhamdulillah dia ok.. main cam biase jerr.. Cuma dia ckp dia sejuk.. Aku pakai kan la dia baju sejuk kat umah smpi la tido mlm tue.. Sibuk main ngan bear dia.. suh letak kat belakang..

Pagi dlm kul 3 tue, rase dia panas lain macam jerr.. So, tutup aircond..pakai kipas biase.. Anak mama demam laa... Pagi takde la gi keje.. jaga qaseh kat umah. Demam panas betul, tapi kaki ngan tangan sejuk beku.. Tue yg buat aku risau tue... Sekali amik tu 39.6.. so, cpt2 bukak baju.. basahkan badan ngan kepala dia. Dia bila demam camni mula la akan merengek ckp sejuk2.. ubat mmg ontime je time nie. Moga anak mama cepat sembuh yerr...

Kalau ikut, mmg doc tak kasi selubung.. tapi aku buat camnie sbb nak sekatakan panas dia.. Bila dia kuar peluh sikit, baru la kaki tangan dia akan panas cam badan n kepala dia..

Ptg, suh papa belikan ketam. Buat sup ketam bagi qaseh minum. Ketamnye papa yg makan.. Aku tak makan ketam.. :p

Cepat sihat ye sayang.. Cuti mama tinggal sikit.. Klu qaseh sihat, leh pegi school.. mama leh pegi work..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...