Monday, April 13, 2009

Gambar-gambar Qaseh..

Sekarang nie dah makin besar anak dara aku sorang nie haa.. Tah ngape sronok lak amik gambor dia. Dia lak mule la buat muka macam-macam. hehehehe..kalau nengok sorang-sorang aku mesti gelak.. Bersyukur sangat-sangat dikurniakan anak yang comel..bijak..pandai dan manjer... Nanti bile ade adik aku tak tau la cemane...
Yang aku perasan, dia selalunye nak aku ade ngan dia. Maybe sebab aku selalu ngan dia..pergi ngan balik keje ngan dia.. Buat kawan gado2 kat umah pun berdua jerr.. Even hubby ade main ngan dia pun..paling lama 10 minit..pastu klu tak panggil mama..mama..dia akan cari aku kat dapur. Mule la tarik baju aku..mintak nak dukong.. Kalau tak layan..ponggah-ponggah tupperware kat rak pinggan mangkuk..yang paling geram bile dia gegar kan rak tue. Dah nak terbalik rak mama tue yang...
Kalau tak itu, dok bukak tutup pintu kabinet dapor..asal ade tupperware yg dia bleh anggkat, dia kuarkan la bagi sepah dapor yg memang kecik tue.. panjat kerusi kecik nak nengok aku masak ape. Dah macam-macam akal nye. Ade je kejenye..
Lagi satu time nak tido..klu hubby yg tidokan..alamat hubby la yg tido dulu.. hehehehe.. Qaseh still nak aku jugak yg susukan dia..dok baring2 belai rambut dia..baru la dia nak tutup mate tido, kalau tidak, mula la dok lompat-lompat atas katil..tutup bukak kipas. Dia nie aku perati cukup suka onkan mane-mane suis yang dia jumpe. Ape yang syoknye tah.. Bile kite tutup..esok-esok, tengok2 suis tue dah ber on balik. Dah keje aku lak selalu sebelum tido..gi check suis mane yang ber on..


Gaya mengira dan cara nak solat...


Baju yang dijahit sendiri oleh opahnye. Banyak mak hubby jahit..ade la 7-8 helai.. Macam-macam design ade.. Comel-comel belake...




1 comment:

ijat said...

aceehhhh....
jom kita main lawan mata :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...