Friday, March 20, 2009

Majlis Aqiqah Adam Dan Hawa..

Lama rasenye tak update blog nie. Ok.. Majlis aqiqah nie untuk Adam Irfan anak adik lelaki aku dan Siti Norhawa, anak kak long.



Buat kat umah mak..tugas aku cam biase..sponser dadih untuk majlis nie. So, hari Jumaat malam, balik umah mak. Tido kat sane semalam..hari Sabtu projek buat dadih..sambil2 tolong siapkan ape-ape yang patut..
Malam tue ajak hubby balik sebab kak ngah, adik..kak long, abg boy, semua datang nak tido umah mak. So, since bilik tak cukup.. then aku nak balik basuh baju kat umah dulu, aku balik putrajaya balik.
Esoknye pagi-pagi berangkat kat umah mak. Banyak dah siap..cume menu terbaru, goreng cendawan sebab abg ngah bawah banyak sangat.. hehehehe. Tokey cendawan la katakan..
So pic takde banyak sgt dalam nie..aku nak akan masukkan dalam fotopages yang lan-lain nanti.


Lepas belah lelaki, belah pompuan pulak kat dapur.



Lepas abis majlis, semua dah settle, rehat2 la semuanya..penat jugak, budak2 nie sronok laa..


Papa lak kene buli ngan budak2 nie.. hehehehe...layan je la bang...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...