Saturday, January 08, 2011

Family Day Company Papa

Cuti tahun baru pegi memeriahkan suasana family day company papa kat subang.. Saje bawak qaseh jalan-jalan.. Sib baik la takde ujan..
Qaseh cam biase.. awal2 nampak badut sibuk nak belon..

Banyak gak acara kat padang.. tapi papa taknak pun join.. Papa memang tak sporting klu bab2 nie.. klu aku pakse baru la nak masuk. Katenye takde geng.. cukup ramai kwn dia.. dia ckp takde geng..

Aku bawak qaseh main art sand. Ni memang favourite dia.. aku pun suke..

Kali ni anak dara aku takde la melalak or takut kat maskot2 yang ade cam sebelum2 nie.. Dia yang sibuk nak salam laa.. nak peluk laa.. aku layankan ajerr... ni ngan panda.. malu2 panda si panda nie..


ngan rabbit pulak.. yg budak laki tu tah mane datangnye.. sibuk nak bergambor jugak..

sebelum balik sempat la qaseh melompat2 dalam ni. Tue pun puas pujuk suh masuk.. bile budak lain takde baru la dia nak lompat2 dalam nie..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...