Saturday, August 07, 2010

Family Day MOA 2010


Tahun ni family day MOA buat kat Taman Pertanian Shah Alam aka Taman Botani. Selalu aku mmg akan ajak akak aku, maklumla.. bile ramai2 budak2 ni diorg yg seronok. Takat aku ngan papa n qaseh jer.. tak meriah la family day nie.. hehehe..
Tema tahun nie.. oren. So, dah suuh diorg semua pakai baju oren. Sampai sane dlm kul 9 camtue.. Ramai dah org. Nak masuk ke dalam tu kene naik train.

Sblm start, bekpest la dulu... Geng opis pun ramai yg datang..

Abis makan kene la dengar ucapan menteri pulak...

Badut pun ade time nie.. Qaseh sronok la dpt jumpe badut. hehehe...

Budak2 ni sronok masuk sukaneka.. pastu dpt la hadiah sorang 2, 3 bijik..

Qaseh cam biase.. dia tak join sukaneka nie.. Dia dok main colouring sand yg badut tu bagi.. Punye la khusyuk anak mama nie.. Yg layannye dah tentula papa.. hehehe.. Papa tak pernah main bendalah nie.. tue yg sama2 fokus tue...

Acara utk org lelaki, main bola pakai sarung. So, papa ngan abg ngah join. Aku lak byk gak main..tapi satu pun takde menang.. hahahaha... sib baik la lucky draw dpt. Dapat jugak la aku bwk balik hadiah..

Siap bekelah2 kat tepi tue lagi tunggu acara abeh..sambil makan t'hari..

Pas dah penat tue.. balik laa.. Tue tgh menunggu train nak turun balik la tuee...

So far ok... Tapi rase cam bosan sikit berbanding family day yg aku pernah attend dulu...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...